Did you miss something? Keep Reading

Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

Kαλή χρονιά _2024_ Η χρονιά της αναζήτησης

Η Κυριακούπολη σας εύχεται καλή και ευλογημένη χρονιά!



Αγαπητό 2023,
Σε ευχαριστώ για τις ευκαιρίες αλλαγής, την αγάπη, την υγεία, την δημιουργικότητα, τους ανθρώπους που γνώρισα, την αναζήτηση, τον πόνο, την αγωνία, τη θλίψη, την απελπισία, την ελπίδα, το σκοτάδι και το φως. Σε ευχαριστώ για όλα.
Ευχομαι σε όλους ένα νέο έτος με υγεία, με Τον Χριστό δίπλα μας, φίλο μας, κολλητό μας!Μακριά από αδικία, κατάκρίση και γκρίνια.
Αγκαλιά με το χαμόγελο, την καλή καρδιά και την αβρότητα της ψυχής!
2024 σε περιμένουμε!!!

Είθε να αναζητούμε αυτή τη χρονιά το θαύμα μας καθημερινά ακόμα και όταν δεν έρχονται όλα έτσι όπως νομίζουμε οτι τα θέλουμε.

Ο ύπερθεν των ορέων

1/1/24

Στον τοίχο δώδεκα τόποι και τοπία της Ελλάδας μου, λίγες ώρες απέμειναν ακόμη να θαυμάσω το Σέλι Ημαθείας  και ας παρακολουθούσα την παγωμένη εικόνα του 31 ημέρες τώρα. Έκλεισα το ημερολόγιο και το ξεφύλλισα όλο από την αρχή. Μάιος στο Κλίμα της Μήλου σε αυτόν τον ξεχωριστό παραθαλάσσιο οικισμό των ψαράδων και Νοέμβριος στα Τρίκαλα. Δύο στα δώδεκα ας μην γίνομαι αχάριστη, θέλω να πιστεύω πως θα με αξιώσει ο Θεός και θα επισκεφθώ  συν τω χρόνω και τα υπόλοιπα δελεαστικά τοπία της χώρας μου. 


Σήμερα έχει τραμουντάνα και να ο ήρωας του χειμώνα πέταξε και σήμερα στο παράθυρο μου για να ανταλλάξουμε τις ευχές μας για το καλό του νέου χρόνου. 

- «Κοκκινολαίμη μου, καλώς τον, δεν σε περίμενα, φαντάζομαι έχει πολύ δουλειά σήμερα, πολλά μηνύματα να μεταφέρεις σωστά;


- «Ο ύπερθεν των ορέων δεν με λησμονά, ιππαστί του ήρθα να σου πω τα μαντάτα τα αβρά! Αρχιμηνιά και αρχιχρονιά, ψιλή μου δεντρολιβανιά  κι αρχή καλός μας χρόνος, εκκλησιά με τ’ άγιο θρόνος. 


- «Τι ωραία που εκαλάντισες κοκκινολαίμη μου, να ζήσεις, και του χρόνου!»


- «Σε ευχαριστώ! Πες μου τώρα εσύ, τι μήνυμα θέλεις να μεταφέρεις μια μέρα σαν και αυτή!»


- «Πέτα μαζί με τον Βορέα σε παρακαλώ σε όλους αυτούς τους σαγηνευτικούς τόπους της χώρας μας και στείλτε φώς, ελπίδα και χαρά. Λίγη περισσότερη ανθρωπιά, βαθύτερη νόηση και ψυχική ευαισθησία, για να αλλάξουν όλα, από την αρχική στάση ως της λεπτομέρειες.»


Η συγγραφέας 

Κυριακή Γαϊτανίδου

|[Κ]|

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου