Did you miss something? Keep Reading

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Συνέντευξη: Ευ αγωνίζεσθαι

Η Κυριακούπολη ρώτησε δύο νεαρούς αθλητές για την μέχρι τώρα πορεία τους στον χώρο, την εμπειρία τους ,και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν μέσα από το δικό τους καλειδοσκόπιο στον κόσμο!!! Η απάντησή τους με μια λέξη??? ...
 Ευ αγωνίζεσθαι!

1)  Πόσο χρονών είσαι και πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τον αθλητισμό?
Αλέξανδρος: Είμαι 21 χρονών τώρα και ξεκίνησα να αθλούμαι στα 7 μου χρόνια.
Κατερίνα: Εγώ είμαι 18 ετών και ασχολήθηκα με τον αθλητισμό για πρώτη φορά όταν ήμουν 5 ετών.

2) Με ποιό άθλημα ασχολείσαι και γιατί επέλεξες το συγκεκριμένο άθλημα?
Α: Με την αντισφαίριση ασχολούμαι, δηλαδή το τένις! Απο πολύ μικρή ηλικία έδειχνα ενδιαφέρον σε όλα τα αθλήματα. Ήμουν πολύ ενεργητικός και αρκετά γρήγορος στο τρέξιμο για την ηλικία μου. Ήμουν 7 ετών όταν για πρώτη φορά παρακολούθησα διάφορους αγώνες στην τηλεόραση  και εκείνο που με συνεπείρε περισσότερο ήταν το τένις! Είναι ένα άθλημα που απαιτεί πολύ νεύρο, εγρήγορση( γρήγορη σκέψη) και στρατηγική. Ολοι οι συμμαθητές μου προτιμούσαν το ποδόσφαιρο. Προσωπικά έβλεπα αυτό το άθλημα ως μονότονο και δίχως ενθουσιασμό. Επιπλέον προτίμησα ένα καθαρά ατομικό άθλημα καθώς μου αρέσει να νιώθω ότι η επιτυχία ή η αποτυχία μου εξαρτάται αποκλειστικά από εμένα και μόνο!!

Κ: Για κορίτσι θεωρούμε αρκετά ψηλή...είμαι 1,81, και από πολύ μικρή ηλικία λάτρευα όλα τα αθλήματα παρόλα αυτά έδειξα μια ιδιαίτερη κλίση στο μπάσκετ . Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να ασχολείται με κάτι άλλο εκτός από τον αθλητισμό. Το αρχικό ερέθισμα θαρρώ πως προήλθε από τον μεγαλύτερο αδελφό μου. Καθημερινά τον παρακολουθούσα να "σουτάρει" καλάθια στην αυλή μας μετά το σχολείο για να ηρεμίσει, να χαλαρώσει από την αγχώδης καθημερινότητα ενός μαθητή και τον θαύμαζα, τον ζήλευα( με την καλή έννοια) . Εκείνος μου έμαθε να παίζω καλαθοσφαίριση και υπήρξε η αιτία να "ερωτευτώ" αυτό το άθλημα. Πλέον δεν μπορώ να ζήσω χωρίς να παίζω μπάσκετ. Ακόμη, ήμουν πάντα άτομο που λειτουργούσε καλύτερα ομαδικά, και το ομαδικό πνεύμα κρίνεται εκ των ων ουκ άνευ  για το συγκεκριμένο άθλημα!


3) Τι απαιτεί ένα άθλημα προκειμένου να βελτιωθείς σε αυτο?
Α: Προπόνηση και πάλι προπόνηση. Καθημερινή και αδιάκοπη. Να εντοπίζεις τα λάθη σου και να βελτιώνεσαι πάντα με προσήλωση στο στόχο, πεπεισμένος να πετύχεις!

Κ: Όπως επισήμανε και ο προλαλήσαντας, το μυστικό της επιτυχίας είναι η διαρκής εξάσκηση. Να μην πτοείσαι με την αποτυχία, να συνεχίζεις μέχρι να αριστεύσεις. Επιπλέον, ένα άθλημα, οποιοδήποτε και αν είναι αυτό, απαιτεί μια ήρεμη και υγιεινή ζωή, να προσέχεις την διατροφή σου και να γυμνάζεσαι καθημερινά. Πολλοί νέοι ξενυχτάνε και διασκεδάζουν σε κλαμπ ή άλλα κέντρα διασκέδασης, πίνοντας αλκοόλ ή καπνίζοντας. Αυτά, η ζωή για έναν αθλητή θα σήμαινε το τέλος της καριέρας του.


4) Είχες ποτέ σου ατυχήματα εξαιτίας του αθλήματος?
Α: Στα 13 χρόνια που παίζω είχα αρκετά ατυχήματα. Ευτυχώς όχι τόσο σοβαρά. Μια φορά είχα τραυματίσει τον καρπό μου πριν από έναν σημαντικό αγώνα. Όπως είναι φυσικό, επηρέασε καταλυτικά στην επίδοση μου. Ο αθλητής πρέπει πάνω από όλα να συλλογίζεται τα όριά του και τις αντοχές του. Να μην πιέζει τον εαυτό του και υπερβεί τις δυνάμεις του για να κερδίσει έναν αγώνα, ιδιαίτερα όταν είναι και τραυματισμένος. Πάνω από όλα προέχει η υγεία του ώστε να θεραπευτεί το συντομότερο δυνατόν για να συνεχίσει τον αγώνα του στο γήπεδο. Περαιτέρω, καλό θα ήταν να είμαστε πιο προσεκτικοί ώστε να προλάβουμε κάποιον τραυματισμό και να μην χάσουμε πολύτιμο χρόνο από την προπόνησή μας!

Κ: Για καλή μου τύχη δεν έχω τραυματιστεί σοβαρά ποτέ μου, εκτός βέβαια από κάτι πολύ μικρά διαστρέμματα στα πέλματα των ποδιών μου. Γνωρίζω όμως οτι πάντα πρέπει να βρίσκομαι σε επιφυλακή γιατί τα ατυχήματα παραμονεύουν και στοιχειώνουν κάθε αθλητή. Κάποιες φορές βέβαιά δεν μπορείς να τα αποφύγεις....


5) Πως αντιμετωπίζεις μια ήττα?
Α: Όταν χάνω σε ένα παιχνίδι βέβαια και θλίβομαι, λογικό είναι να θέλω να νικήσω, το οφείλω στους κόπους που κατέβαλα. Πάρα ταύτα, ενας αθλητής  οφείλει να αποδέχεται την ήττα στωικά. Εξάλλου η αποτυχία είναι αυτή που θα σου δώσει την επερχόμενη νίκη καθώς θα πεισμώσεις και θα αγωνιστείς με μεγαλύτερη όρεξη, και πυγμή!

Κ: Επειδή το άθλημα μου είναι ομαδικό, μια ήττα έχει αντίκτυπο σε όλη την ομάδα!! Η αποτυχία ή η επιτυχία είναι επίτευγμα όλων των παιχτών, και τονίζω μόνο "επίτευγμα", καθώς και την ήττα εγώ κατόρθωμα την θεωρώ! Χάρη στην ήττα δύναται να βελτιωθούμε , να πεισμώσουμε και να παίξουμε πιο αποτελεσματικά στο επόμενο παιχνίδι!! Η αποτυχία κάνει έναν αθλητή πιο δυνατό , του δίνει κίνητρο για να συνεχίσει!

6) Ποιά θεωρείς οτι είναι τα κυριότερα οφέλη του αθλητισμού?
Α: Ο αθλητισμός εναντιώνεται στην ρουτίνα. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί σε ένα ματς! Συνεπώς, ο αθλητισμός εναντιώνεται  στην μονοτονία και στην πλήξη, αυξάνει την αδρεναλίνη με αποτέλεσμα να νιώθεις καλύτερα, πιο χαρούμενος και αισιόδοξος για τη ζωή. Έτοιμος να κατακτήσεις τον κόσμο. Δεν έχει καμία έννοια ή άγχος, νιώθεις ελεύθερος!!!

Κ: Γυμνάζεσαι και είσαι υγιείς πνευματικά και σωματικά. "Νους υγιής εν σώματι υγιεί", όπως πολύ σοφά επισήμαναν και οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Θυμάμαι τον εαυτό μου μετά το σχολείο να τρέχω στο γήπεδο του μπάσκετ με ανυπομονησία για να αρχίσω να παίζω και να διώξω την ένταση της καθημερινότητας! Η άθληση προσφέρει διαφορετικά οφέλη στον κάθε αθλητή, αλλά σίγουρα για όλους μας ο αθλητισμός μας αυτοπραγματώνει!

7) Ποιά θα ήταν η συμβουλή σου στα νέα άτομα που αγωνίζονται και αυτά στον στίβο της ζωής?
Α: Πρώτα από όλα αν κάποιο παιδί δεν έχει ξεκινήσει κάποιο άθλημα του συνιστώ να αρχίσει, και του εγγυώμαι ότι δεν θα το μετανιώσει. Κατανοώ οτι δεν υπάρχει πλέον ελεύθερος χρόνος εξαιτίας των σχολικών υποχρεώσεων αλλά ο αθλητισμός θα σας βοηθήσει υπέρμετρα στον ακαδημαϊκό σας αγώνα! Τέλος θέλω να ευχηθώ σε όλα τα παιδιά να ασχοληθούν στο μέλλον με κάτι που πραγματικά θα τους ευχαριστεί, και να τους συμβουλέψω να μην παραιτούνται στις δυσκολίες που δύναται να βρουν μπροστά τους! Άλλωστε...οτι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό!

Κ: Θα ήθελα να τονίσω σε όλα τα νεαρά άτομα την αναγκαιότητα της πειθαρχίας, δηλαδή να υπακούτε την καρδιά και το μυαλό σας! Όταν θέλετε κάτι με ολη σας την δύναμη, τότε να παλέψετε για αυτό μέχρι να το πετύχετε και να το αποκτήσετε. Αυτό ισχύει σε όλους τους τομείς της ζωής και όχι μόνο στον αθλητισμό.  Ο αγώνας δηλαδή με πάθος και συναίσθηση, ο αγώνας για τα ύψιστα ιδανικά, για την πατρίδα σου, για αυτό που πιστεύεις, για τα δικαιώματά σου, για αυτό που αγαπάς! Προπαντών να αγαπάτε αυτό μου κάνετε γιατί όπως έλεγε και ο Κομφούκιος '' Διάλεξε ένα επάγγελμα που σου αρέσει και δεν θα ξαναχρειαστεί να δουλέψεις ποτέ ξανα στη ζωή σου" !


 Copyright © 2014 Κυριακούπολη. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.


 


4 σχόλια:

  1. Όντως, όπως και λένε και τα παιδιά, αν ξεκινήσεις κάποιο άθλημα όχι μόνο θα μπορέσεις να γυμναστείς, αλλά και να ξεφύγεις από την μονοτονία της καθημερινότητας. Εγώ, δυστυχώς, άφησα την πετοσφαιριση και τώρα δεν ξέρω τι κάνω. Άσε που ήμουν χαρούμενη και υγιής. Γνώρισα πολλά καινούργια άτομα με διαφορετικές προσωπικότητες.Ηταν απίστευτη εμπειρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις την γνώμη μου αγαπητή Κωνσταντίνα, να συνεχίσεις την πετόσφαιρα. Θα σε κάνει να νιωσεις ξανά όμορφα και θα διευρύνεις τις διαπροσωπικές σου σχέσεις!!! Απο τον αθλητισμό μόνο οφέλη θα έχεις!!

      Διαγραφή
    2. Αν θέλεις την γνώμη μου αγαπητή Κωνσταντίνα, να συνεχίσεις την πετόσφαιρα. Θα σε κάνει να νιωσεις ξανά όμορφα και θα διευρύνεις τις διαπροσωπικές σου σχέσεις!!! Απο τον αθλητισμό μόνο οφέλη θα έχεις!!

      Διαγραφή
  2. Απλα φανταστική συνέντευξη!!! Ενα μεγάλο μπράβο στην Κυριακούπολη και στις εξαιρετικές συνεντεύξεις που παίρνει!!! Να συνεχίσει έτσι...
    Υ.Γ ...Η Κυριακούπολη μου θυμίζει τη Λιλιπούπολη...χαχα απλά ήθελα να το αναφέρω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή