Did you miss something? Keep Reading

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Γίνε ο ήρωάς σου- Be your own hero


 The best day of your life is the one on which you decide your life is your own. No apologies or excuses. The gift of life is yours. It’s an amazing journey, and you alone are responsible for the quality of it.” -Dan Zadra

 Being your own hero


Οι  πολυτιμότερες πράξεις στον κόσμο μας είναι εκείνες  του ανθρωπισμού και της ανιδιοτέλειας. Όταν κάποιος γίνεται ο ήρωας για κάποιον άλλον είναι θέαμα αξιοσημείωτο, αξιοζήλευτο και σπάνιο. Πάρα αυτά, αν δεν γίνουμε όλοι πρώτα οι ήρωες του εαυτού μας τότε δεν θα μπορέσουμε να γίνουμε και ήρωες των συνανθρώπων μας!

Καθένας απο εμάς πρωταγωνιστεί σε ένα βιβλίο ή σε μια ταινία, και πιο συγκεκριμένα, στο δικό του βιβλίο ή στην δική του ταινία αν θέλετε. Συνεπώς όλοι μας ΠΡΕΠΕΙ να αναλάβουμε τα ηνία αυτου του βιβλίου και να φτιάξουμε ένα χαρακτήρα, ένα πρωταγωνιστικό "ήρωα" έτσι όπως εμείς τον φανταζόμαστε και που ουσιαστικά θα είμαστε εμείς αυτός ο πρωταγωνιστικός ήρωας μεχρι το τέλος της ζωής μας. 

Ο συγγραφέας βεβαία του βιβλίου δεν είμαστε εμείς, καθώς δεν μπορούμε να ελέγξουμε τι θα συμβεί στην ζωή μας, παρόλα αυτά δεν είμαστε ούτε πιόνια. Μπορούμε να επιλέξουμε εμείς τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούμε να ζούμε και να πράττουμε!

Τι πρέπει να κάνεις λοιπόν για να γίνει ο ήρωας του εαυτού σου? Ακούγεται δύσκολο σωστα?

  
Για να μπορέσεις να είσαι κάθε μέρα ενας τέλειος ήρωας του εαυτού σου πρέπει να απαντάς με τις πράξεις σου και στα παρακάτω ερωτήματα

  • Τιμώ και σέβομαι την οικογένεια και τους φίλους μου και διατηρώ τις εμπιστοσύνη τους?
  • Ζω με τρόπο που να αντικατοπτρίζει τα υψηλότερα ιδανικά μου?
  • Έχω το θάρρος να είμαι συναισθηματικά ειλικρινής με τον κόσμο γύρω μου?

  • Αγαπώ τα παιδιά μου ή την οικογένεια μου άνευ όρων και ανιδιοτέλειας?
  • Εμπλέκω εθελοντικά στην κοινότητά μου ή απευθύνω έκκληση να βοηθήσω άλλους?
  • Ζω με ακεραιότητα?
  • Αγαπώ τον εαυτό μου και δεν θέλω να τον βλάψω?
  • Ονειρεύομαι καλά και αγαθά πράγματα για το μέλλον του κόσμου?
  • ειμαι ψυχικά δυνατός όταν έρχονται δύσκολες καταστάσεις ή μήπως με καταλαμβάνει το άγχος?
  • Έχω φόβους; ξέρω πως να τους αντιμετωπίζω?
  • Εχω ελπίδα και χαμόγελο στην ζωή ή είμαι σε κατάθλιψη?
  •   Αναγνωρίζω τις αδυναμίες μου με θάρρος και επιμονή να τις αντιμετωπίσω και να βελτιωθώ?


Αν όλα αυτά τα ερωτήματα έχουν απαντηθεί στη ζωή του καθένα μας με θετικό πρόσημο, τότε είμαστε ήδη οι ήρωες του  εαυτού μας και πρέπει να συνεχίσουμε να το κάνουμε προκειμένου να τελειώσει το βιβλίο μας αισίως αλλα και για να είναι γεμάτο με σελίδες που θα αναβλύζουν θάρρος, αγάπη και ελπίδα σε όποιον το διαβάζει. Αν πάλι αυτα τα ερωτήματα απαντώνται με αρνητικό πρόσημο στην παρούσα φάση της ζωή μας τότε πρέπει να αρχίσουμε απο τώρα να αγωνιζόμαστε ώστε να γινόμαστε κάθε μέρα ήρωες του εαυτού μας και έπειτα απο κάποιο διάστημα αυτο θα γίνει συνήθεια και θα μπορούμε να γίνουμε και ήρωες των άλλων συμβάλλοντας στο συλλογικό καλό!


Image titled Be Your Own Hero Step 06 

Image titled Be Your Own Hero Step 07

Image titled Be Your Own Hero Step 08 



Image titled Be Your Own Hero Step 10Image result for be your own hero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου