Did you miss something? Keep Reading

Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Συνέντευξη: Ενας μελλοντικός συνταξιούχος


Η Κυριακούπολη ρωτά έναν δημόσιο υπάλληλο ο οποίος σε μερικά χρόνια βγαίνει σε σύνταξη, να μοιραστεί μαζί μας τα συναισθήματά του για την μελλοντική του
καθημερινότητα ως συνταξιούχος.



1) Σε πόσα χρόνια επιθυμείτε να βγείτε σε σύνταξη?
“Ακόμα δε έχω αποφασίσει. Εξαρτάται απο την οικονομική κατάσταση και την δυνατότητα να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις των καιρών. Μία πρώτη σκέψη είναι να φύγω τον Απρίλη του 2016 ώστε να μην χάσω την καλλιεργητική χρονιά στο νέο επάγγελμά μου ως αγρότης.”
2) Πως νιώθετε θα επιθυμήσετε την  καριέρα σας?
“Δεν πιστεύω οτι θα μου λήψει πολύ καθώς την υπηρέτησα αρκετά χρόνια . Ούτως η άλλως  τα τελευταία χρόνια δεν ασκώ αυτό καθεαυτό το επάγγελμά μου.”
3) Πιστεύεται στην ανάγκη που εκφράζει το μυαλό για συνεχής εγρήγορση και εξάσκηση? τι σκοπεύεται να κάνετε γιαυτό?
“Το μυαλό δεν πρέπει να σταματάει ποτέ αλλά να  δουλεύει πάντα με την σκέψη. Μετά την σύνταξη ο κάθε άνθρωπος αποφασίζει πώς θα αξιοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο του συνετά . Προσωπικά πιστεύω οτι απο την ασχολία με την οποία θα αφιερωθώ, αγροτική, απαιτεί συνεχής συμμετοχή του νού  για αποφάσεις και προβλήματα που πιθανόν προκύπτουν π.χ γεωργικά μηχανήματα, τα κατάλληλα φυτοφάρμακα…κτλ. Το αρχικό μου επάγγελμα δεν θα το εγκαταλείψω καθώς θα ερευνώ και θα ενημερώνομαι απο το διαδίκτυο και απο βιβλία τα οποία σχετίζονται με θέματα πάνω στον επαγγελματικό μου τομέα.”
4) Πιστεύεται οτι θα ηρεμίσεται απο το άνχος και την ένταση που προσέφερε η καθημερινή εργασία?
“Οχι το άνχος δεν παύει να εγκυμονεί καθώς παραμονεύει κατα την διάρκεια ολάκερης της ζωής. Επιπλέον στο επάγγελμα του αγρότη εμφανίζονται καθημερινά προβλήματα προς αντιμετώπιση ώστε να φέρεις σε πέρας το κέρδος, να λάβεις άμεσες και λογικές αποφάσεις για τυχόν προβλήματα.”






Copyright © 2014 Κυριακούπολη. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου