Did you miss something? Keep Reading

Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Συνέντευξη: Κλείνοντας τα 18






Η κυριακούπολη ρώτησε μία τελειόφοιτη μαθήτρια για τις βλέψεις και τα συναισθήματα της ενήλικης ζωής που ετοιμάζεται να γνωρίσει……..
1) Πώς νιώθετε που γίνεστε 18 και έρχεστε στην φάση της ενήλικης ζωής και της αυτονομίας?
“Η αλήθεια είναι ότι νιώθω όπως κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου….απλά θα έχω και περισσότερες ευθύνες τώρα!”
2)Είσαι ψυχολογικά έτοιμη για μία τέτοια αλλαγή ή δεν θεωρείς οτι θα αλλάξει κάτι στην ζωή σου?
“Πιστεύω πως ναι, είμαι έτοιμη να δεχθώ τις προκλήσεις τις ενήλικης ζωής. Ανυπομονώ να σπουδάσω και να μορφωθώ. Επιπλέον  γνωρίζω οτι οι γονείς μου πάντα θα με στηρίζουν οπότε τους χρειαστώ !!!!”
3) Ονόμασε κάποιες απο τις “ελευθερίες” τις οποίες αδημ0νείς να πραγματοποιήσεις?
” Ανυπομονώ να ενηλικιωθώ ώστε να μου δοθεί η ευκαιρία να ταξιδέψω ανεξάρτητη πλέον δίχως την επιμέλεια των γονέων μου.”
4) Θα είθελες να σου συμπεριφέρονται διαφορετικά?
“Ναι. Πιο ώριμα καθώς θα είμαι πλέον αυτόνομο άτομο με δική μου κρίση στην λήψη αποφάσεων.”
5) Πιο είναι το πρώτο ενήλικο πράγμα που θα κάνεις?
” Θα ψηφίσω. Πιστεύω ότι με το δικαίωμα της ψήφου εντάσσεται ο πολίτης επίσημα στην κοινωνία καθώς συμμετέχει ενεργά στις αποφάσεις του κράτους. Νιώθεις πιο ολοκληρωμένος και αυτοπραγματώνεσαι με την ιδέα ότι συνείσφερες και εσύ  σε κάτι που αφορά το μέλλον της χώρας σου…..”
6) Θα σου λείψει η παιδική σου ηλικία?
” όχι πολύ διότι θέλω να γνωρίσω και την ενήλικη ζωή της ανεξαρτησίας. Πάρα ταύτα πιστεύω οτι θα νοσταλγήσω τις ανέμελες παιδικές μέρες δίχως έννοιες  όταν θα αντιμετωπίζω τις δυσκολίες και τα προβλήματα της ενήλικης ζωής καθώς οι ευθύνες είναι πολλές…”
7) Τι σε τρομάζει πιο πολύ κατα την ένταξη στην ενήλικη ζωή?
” Αυτό που ανέφερα προηγουμένως, τα προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν και τότε θα πρέπει να λογική και σύνεση να τα αντιμετωπίσω…. Η ζωή γίνεται πλέον μια συνεχής πρόκληση ένας ατελείωτος αγώνας…Αν μας φάνηκαν σκληρά τα σχολικά χρόνια τότε ακόμα δεν είδαμε τίποτα απο τον πραγματικό κόσμο έξω απο το προαύλιο του σχολείου!”
8 ) Μια συμβουλή που θα ήθελες  να δώσεις στους συνομήλικούς  σου που εκτρέφουν μπερδεμένα συναισθήματα?
” Θα έλεγα να μην φοβηθούν τίποτα και να ακολουθήσουν τον δρόμο του μυαλού και της καρδιάς τους…. Η ζωή είναι μπροστά μας και περιμένει να την πιάσουμε χέρι-χέρι και να πορευθούμε μαζί μπροστά στην επιτυχία….”

Copyright © 2014 Κυριακούπολη. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου